Mileyraycyrus

Alla inlägg under december 2010

Av Mileyandthesmiley - 18 december 2010 10:23

               

Av Mileyandthesmiley - 17 december 2010 19:34

hej ledsen att jag inte kunde blogga på länge men min dator sega jag har varit sjuk jag fick åka till sjukhuset mitt ben är skada jag har tränat min läxor plus jag har varit i tandläkaren. 


Det har hänt med en sak en som jag känner dog hon va 23 år hon brukade alltid måla mina naglar sätta på diamanter på naglarna och hon flätade hela mitt hår och hon fixa alltid min dator. Ja hon va som en ängel. Men efter ett tag fick hon cancer hennes kille gjorde slut med henne och då flyttade hon till sina föräldrar  och efter det gick typ ett halv år och sen dog hon :(     



Ni vet nog varför jag inte kunde blogga så mycket jag har inte pratat  om det till nån. 


Men nu kommer jag blogga fast jag är fortfarande ledsen. just nu lyssnar jag på en låt som jag börja gråta för första gången.och en till 

Av Mileyandthesmiley - 17 december 2010 19:27




Miley jobbar för fullt just nu och låter ingen stoppa henne. Miley jobbar övertid och tränar många timmar i veckan för sin
roll i So Undercover. Hon tar sig tid med regissören för att se vad hon beöver förbättra och se om secenerna är perfekta.

Miley tar detta jobb på stort allvar, som man ska göra men jag tror hon spenderar mycket tid för den här filmen 
för att den är så svår. Hon kommer vara mer fysisk än nogonsin. Hon kommer t.ex. skjuta,hoppa,springa .

Av Mileyandthesmiley - 17 december 2010 19:23

   Ser ut som om de två har blivit riktigt bra vänner. 

Av Mileyandthesmiley - 17 december 2010 19:21

Förlåt för den japanska ljudet i bakgrunden. Tack så mycket! Äntligen någon till som förstår miley.

Av Mileyandthesmiley - 17 december 2010 19:19


Efter att Miley hade spelat in ett tag tog Miley en pause så hon och fick i sig lite mat med hennes mamma.

Av Mileyandthesmiley - 17 december 2010 19:17




Igår sågs Miley och Denika påväg till inspelningen av So Undercover.

Välkommen

Hej och välkommen till bloggen här skiver jag allt nytt om Miley Ray Cyrus hoppas ni gillar bloggen , MVH Mileyandthesmiley

Om Miley Cyrus

   

       Miley Ray Cyrus (födelsenamn Destiny Hope Cyrus), född 23 november 1992 i Nashville, Tennessee, är en amerikansk sångerska och skådespelerska.

 

Namn: Miley

efternamn: Cyrus

smeknamn : Miles , Smiley

ålder: 18år

pappa: Billy Ray Cyrus

mamma: Tish cyrus

Syskon: Noha ,Trace ,Brandi  Braison, Trace

pojkvän:Liam Hemsworth

 

       

 

LOL!

Fråga om Miley :)

Teen Choice Awards 2012!

 

Rösta på Miley för   Teen Choice Awards 2012!

 

Hon är nominerad till följande kategorier :

 

 

Fashion

- Jennifer Lopez
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Nicki Minaj
- Zooey Deschanel

 

 Female Hottie:
- Selena Gomez
- Kate Upton
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Rihanna


Twiter :
- Justin Bieber
- Miley Cyrus
- Ryan Seacrest
- Demi Lovato
- Jimmy Fallon

 

    Klicka här och börja rösta!

Site Info!

Ägare : Qendresa

Webmaster : Cicci

Startades : 22 oktober 2010 15:28

2012 Verision : #3

Kändis : Miley Ray Cyrus

Miley's Officiella sidor!

Följ bloggen via Bloglovin!

   

Samarbeten!

   

 

 

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

språk

 



Header by:


Ovido - Quiz & Flashcards