Mileyraycyrus

Alla inlägg under september 2011

Av Mileyandthesmiley - 25 september 2011 12:56

 

Av Mileyandthesmiley - 25 september 2011 12:36

                   



Ledsen att jag inte uppdatera igår men jag sov över hos en kompis

Av Mileyandthesmiley - 23 september 2011 19:02

 

Av Mileyandthesmiley - 23 september 2011 18:49


Vicki Lawrence på sin senaste intejuv.


Fråga : Many of your older fans may not be aware that you played Hanna Montana’s grandmother. What can you tell me about Miley Cyrus?


Svar : I have my fingers crossed for her. She has a strong family and at heart she is a good girl. It is so had to be young and growing up in this business, where everything you say and do and wear is scrutinized instantly on the Internet. It’s a minefield. I made my mistakes when I was young but nobody knew about it!

Fråga : Did you pick up any new fans from “Hanna Montana”?


 Svar : My life has changed because of it. I’ve got all the little girls — what do they call them, tweeners? — running around screaming at me. I can’t even buy Girl Scout cookies without pandemonium happening.


Läs hela intervjun  här!



ps.Har varit hos en vän så har inte kunnat blogga

Av Mileyandthesmiley - 22 september 2011 19:21

Azzå seriöst kan ni sluta kopiera utan att skriva källa!


Jag skriv tydligt på mina inlägg att ni inte ska göra det!


Jag tror du vet själv om det är du eller inte och jag stör mig sjukt mycket på dig nu och hur skulle du känna om jag tog från dig hela tiden ??


snälla sluta du fattar inte hur jobbig du är!


Om du inte lyssnar så slutar jag eftersom det är nog så du vill ha det!

Eller så kommer jag blockera dig från min blogg! Ja du kanske tänker att det inte går men det går faktiskt!


Välj själv!

Av Mileyandthesmiley - 22 september 2011 16:14

 

Av Mileyandthesmiley - 22 september 2011 16:01

 

Välkommen

Hej och välkommen till bloggen här skiver jag allt nytt om Miley Ray Cyrus hoppas ni gillar bloggen , MVH Mileyandthesmiley

Om Miley Cyrus

   

       Miley Ray Cyrus (födelsenamn Destiny Hope Cyrus), född 23 november 1992 i Nashville, Tennessee, är en amerikansk sångerska och skådespelerska.

 

Namn: Miley

efternamn: Cyrus

smeknamn : Miles , Smiley

ålder: 18år

pappa: Billy Ray Cyrus

mamma: Tish cyrus

Syskon: Noha ,Trace ,Brandi  Braison, Trace

pojkvän:Liam Hemsworth

 

       

 

LOL!

Fråga om Miley :)

Teen Choice Awards 2012!

 

Rösta på Miley för   Teen Choice Awards 2012!

 

Hon är nominerad till följande kategorier :

 

 

Fashion

- Jennifer Lopez
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Nicki Minaj
- Zooey Deschanel

 

 Female Hottie:
- Selena Gomez
- Kate Upton
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Rihanna


Twiter :
- Justin Bieber
- Miley Cyrus
- Ryan Seacrest
- Demi Lovato
- Jimmy Fallon

 

    Klicka här och börja rösta!

Site Info!

Ägare : Qendresa

Webmaster : Cicci

Startades : 22 oktober 2010 15:28

2012 Verision : #3

Kändis : Miley Ray Cyrus

Miley's Officiella sidor!

Följ bloggen via Bloglovin!

   

Samarbeten!

   

 

 

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

språk

 



Header by:


Ovido - Quiz & Flashcards